11 aug. 2009

Noel och Tila

Min svåger och hans flickvän har skaffat hund och tycke uppstod genast när hon och Noel träffade varandra. Här leker de tillsammans på Noels gammelfarmors gräsmatta. Jag får dyka djupt ner i mina scraplager nu för det mesta av mitt material är slut, men här hittade jag iallafall ett somrigt gammalt papper i mina gömmor! :-) Fotot har jag mixtrat lite med i PS och rubriken är stämplad direkt på pappret och en journalingruta. Lite mesh får symbolisera gräs och sedan tre enkla blommor för att fortsätta på sommartemat.

3 kommentarer:

Heidi Backman sa...

En fin och somrig LO! :o) Egentligen borde man scrappa upp allt gammalt material förrän man köper nytt..det borde jag själv också göra..har massor med gammalt papper och dekorationer som borde komma till användning.

Miss Goldie sa...

Jättefin och enkel LO!

Pyzzlan sa...

Åh vilka gulliga kompisar! Du är duktig att skapa av det som finns att tillgå. Själ har jag en hel hög gamla papper som jag borde scrappa av - så köper jag bara nya istället... Ha det gott!