12 apr. 2008

När jag började scrappa bestämde jag mig för att göra en LO om varje månad i Noels första år. Det har lämnat lite på hälft men nu har jag gjort en av de månader som var kvar, april 07- . Det är ju så länge sen nu att jag inte kommer ihåg vad som hände då så det blev ingen journaling på den här.



Den andra bilden är nyare. Jag tycker om att fota och scrappa också sånt som inte är jättefint och tillrättalagt, här är en bild från vårt vardagsrum nångång i vinter. Det händer rätt ofta att det ser ut såhär. Ibland orkar vi städa, ibland stiger vi bara över, allt beroende på dagsformen :-)
Tycker iallfall att det är roligt att spara också bilder från vardagen så man minns sen hur det var! (ja, och "råddigt" betyder stökigt på finlandssvenska! )

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dessa filtband. Använder dem mycket för tillfället.