6 apr. 2008

Tid att scrappa...

har jag haft lite grann i helgen. Nu börjar min hög med foton att scrappa vara slut, måste beställa mer!

På den första LOn blev jag inspirerad av en scrapparkompis som gjorde en LO med rosa och orange. Jag ville också göra en glad LO och det här kortet har legat ett tag och väntat på någon lämplig idé. Provade med en massa mönstrade papper också men till slut blev det bäst med bara vanlig enfärgad cardstock.



Sen gjorde jag min första dubbel-LO. Hade en massa bilder som skulle få plats så det blev mest att bara försöka få med dem, det fanns inte så mycket utrymme att leka med layouten.




Och sen till slut lägger jag in en LO som jag gjorde på scrapkursen förra helgen. Korten är av dålig kvalitet för de är tagna mitt i natten med en halvdålig kamera, men jag tycker så mycket om dem att de bara måste scrappas! Det är min man och Noel som glatt brer ut sig i hela sängen medan jag får nöja mig med ett litet hörn längst ner...



Inga kommentarer: