31 mars 2008

Scrapträff

I helgen var jag på min första scrapträff! Det var jätteroligt och timmarna bara flög iväg, hoppas det ordnas fler snart! Fick gjort 2½ LO vilket ju är lite lite för en hel dag men det var ju så roligt att kolla vad de andra gjorde också... Jag har inte haft tid att fota min nya LOs än så jag får nöja mig med att lägga upp några gamla idag igen.

Den första har jag faktiskt inte hittat nån bra titel på än så den är namnlös fortfarande. Bilden är iallafall tagen i julas när Noel hittade sin farfars motorcykel och blev superlycklig...




På den andra bilden är han inte fullt så lycklig...



Och så till sist en bild som Noel själv är förtjust i, han sitter ofta och kollar på den här LOn och vänder albumet upp och ner om och om igen, han tycker det är så fascinerande att ibland är det han som är upp och ner på bilden och ibland är det hans pappa :-)


Inga kommentarer: