21 mars 2008

Mitt första blogginlägg!

Jaha, så har även jag lyckats fixa till en scrapvrå på internet... :-) Jag har fotat mina LOs idag och sen suttit och klippt till dem på datorn- vilket otroligt tråkigt jobb! Blev så trött i mitten nånstans (jag har ca 50-60 LOs att fixa till) så jag märkte att det bara blev slarvigare och slarvigare gjort. Nå, inte är det väl hela världen. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det här nu, kan ju inte sätta in hur många bilder som helst i samma inlägg så jag provar med att sätta in två stycken LOs som jag gjort ganska nyligen.

Den första är tagen en dag i oktober ifjol när Noel poserade för mig som en riktig modell när vi var ute. Han är van med kameran redan :-)

Den andra bilden är tagen någon dag tidigare då vi var ute och lekte i lövhögarna. Vi hade hur
roligt som helst!







Inga kommentarer: