9 juni 2008

Bidrag till utmaningar

Jag har hittat två roliga utmaningar som jag har gjort bidrag till.

Först hittade jag en jättefin skiss som hör till AOS sommarscrap-party, den här skissen finns hos http://leamon.blogg.se/

När jag höll på med den här LOn såg jag framför mig hur texten skulle skrivas med dymo, nån sån hade jag inte så då var det bara att åka in till stan idag och köpa en! Den är superrolig att använda, kommer helt säkert att använda den mycket :-) Rubriken har jag stämplat. Kortet är taget i maj i år, tycker så mycket om den här bilden på min prins bus!



Den andra är från pappochscrap:s blogg (http://pappochscrap.blogg.se/), en skissutmaning som jag har tolkat, tanken var att det skulle handla om bröllop eller dop och jag valde att scrappa ett kort av mig själv på min bröllopsdag. LOn går ut på känslan jag hade den dagen av att vara festens huvudperson även om min man stod bredvid mig nästan hela tiden. Han sa på skoj sen att han var min största accessoar... :-) Riktigt så var det inte men nog är det ju en dag då ganska mycket cirklar kring bruden...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Även jag har funderat på att skaffa mig en dymo...

Anonym sa...

Härlig tolkning av skissen!!! Kul att du ville vara med =)
*kram*

Sofias blogg sa...

superfina..:-) underbart "buskort" på den översta LO:n