10 juni 2008

Hurra för fotbolls-EM!

Fotbolls-EM är i full gång. Det betyder att maken sitter klistrad vid TVn varje kväll- och jag kan scrappa utan att ha dåligt samvete för att jag är osocial! :-)

Igår gjorde jag en till utmaning till bloggpartyt, här har jag hakat på MissMians färgutmaning, man skulle använda sig av färgerna orange, rosa och grönt. Tänkte först göra den här utan desto mer utsmyckningar men så började jag doodla lite- och sen var det svårt att sluta! :-) Tycker överlag att jag har svårt för att lämna en LO utan diverse utsmyckningar och utfyllnader här och där, får väl träna på det nån gång..!

4 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Har du ritat allt på fri hand? Wow! Himla snygg LO!

chalin sa...

Tjusig LO.
Passar på att välkomna till forumet också =)

Anonym sa...

Oj vad mycket snyggt det finns här, och vilken söt liten kotte sen.

Jag passar på att önska dej välkommen till forumet här också, hoppas att du ska trivas i vårt lite smågalna gäng =)

Ha det gott

Ulla sa...

Vilken snygg LO och trevlig blogg. Kul med nya bloggar att hämta mer inspiration från. Välkommen till forumet också.

Ännu mer spännande med en finlandssvensk, det är jag också. Från Närpes men bor i södra Sverige just nu. Inte visste jag att det fanns så många scrapbutiker i Finland nu. Jag återkommer gärna...