11 juni 2008

Nytt till AOS

Jag får riktigt mycket scrappat nu, det är så roligt med de olika utmaningarna som finns ute på AOS´s sommarparty. Ikväll har jag hållit på med bitte71:s utmaning, hon har flera att välja på men jag valde att inspireras av en av de låtar hon valt ut, "These shoes are made for walking".

Jag har scrappat ett foto till till vårt bröllopsalbum, så här såg våra fötter ut på vår bröllopsdag. När vi var ute alltså, inne hade vi (jag) såklart andra skor. Det var inte speciellt kallt 3 dec -05 när vi gifte oss, kring o grader, blev t.o.m plusgrader på dagen. Men snö hade vi iallafall och det var det viktigaste!

Här ville jag ha svart CS men hade inte en enda sån kvar- så då målade jag ett papper med akrylfärg. Noel var med och hjälpte till, han drog med sin pensel så det blev lite vita streck överallt, tycker det blev ganska snyggt. Sen hittade jag en jättefin LO på nåns blogg, tyvärr minns jag inte var (lämna gärna en kommentar om du vet, LOn företällde en liten cowboyflicka ) där scrapparen hade skrynklat pappret. Supersnyggt och jag lånade genast idén och skrynklade pappret på min LO också för att få det mer snölikt!



3 kommentarer:

MalinL sa...

Vilken jättehärlig LO! Älskar verkligen ramen du gjort på kortet! =)

Cattis sa...

Vilken läcker layout!! :D


http://kathis.blogg.se/

Ulla sa...

Läcker och mycket ovanlig LO. Vem skulle ha tänkt på att ta på sina fötter???

Tur att Noel hjälpte dej också...