12 sep. 2010

Efter att inte ha rört mina scrapgrejer på över ett halvt år blev jag medbjuden på scrapträff igår, och som alltid efter en lång paus kan jag inte förstå att jag inte kommit igång lite tidigare, det är ju så roligt! Jag satt 5 timmar med ungefär tio andra duktiga scrappare och fastän jag kände mig lite ringrostig fick jag 3 LOs gjorda. Och när jag kom hem var jag så inspirerad att jag sent på kvällen satte mig och gjorde en till :)

De 2 första layouterna är gjorda lite på samma tema, bilder på Annie i sin bärsjal där hon alltid sitter när vi är på väg nånstans.



Den här idén med en "tegelstensvägg" av mönsterpapper har jag sett på flera ställen och gillar den, smart sätt att använda ett mönstrat papper som annars skulle kunna vara svårscrappat.

Sen gjorde jag en till sjal-LO med flera bilder på mig och Annie. Eftersom det är så många foton fick nästan inga dekorationer plats, en liten rub-on-fågel och ett par utstansade fjärilar fick räcka.

Inga kommentarer: