14 sep. 2008

Ännu en ny!

I helgen har jag verkligen kommit igång med scrappandet, idag när sonen sov fick jag ännu en LO gjord. Jag har upptäckt My Minds Eyes papper, de är jättefina och har använt två såna papper till den här LOn (kom i ett kit från Stellas.se) En mönstrad bakgrund istället för vanlig CS och sen har jag använt ett dubbelsidigt papper till fotomattan och de urklippta dekorationerna. Under rubriken målade jag lite med akrylfärg så att rubriken skulle komma fram bättre.

Noel har jättemycket hår! Nu har vi klippt honom lite men jag älskar hans lockar och kommer nog att hålla hans hår långt tills han själv börjar ha annan åsikt. Här sitter han med sin lejonman i sängen i somras innan vi klippte honom, nyduschad så håret flög verkligen åt alla håll ännu mer än vanligt!

3 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Har du gjort allt det där sj??Wow shit va häftig den blev!!:-)

Miss Goldie sa...

Vilken söööt gosse! LO:n är jättefin också. Har du målat med färg under bokstäverna eller? Jättesnyggt!

Ulla sa...

Kul att du kommit igång igen. Jättefin LO, och vilket härligt hår. Verkligen något att föreviga.