11 sep. 2008

Tillbaka!

Igår tog jag fram mina scrapsaker för första gången på länge, hela sommaren har gått utan att jag gjort en enda LO. Mina förråd är ganska tomma så det blev en snabbscrap med det material jag hade kvar i mina gömmor. Kände mig lite ringrostig men det var jätteroligt att scrappa igen! Jag satt uppe alldeles för länge, kunde ju inte lägga mig innan jag var klar :) Såhär blev min premiärLO iallafall...




Sen hittade jag faktiskt en gammal LO som jag inte bloggat, den här gjorde jag på en scrapträff i vår nångång. Här är Noel på väg ut i påsksolen när han fastnade i sina egna tankar vid köksfönstret...




4 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Vad kul att du blev inspirerad igår! Och vilken fin premiär-LO! Allt matchar så bra - otroligt med tanke på att du skrev att du nästan inte hade nåt material.

ZozzosLiv sa...

Va fina lo.sar:-) Drömmare lo.n gillar jag jätte mkt...Jag ääälskaar blommor...:-)

Ulla sa...

Ååå så skönt du är igång igen, saknat din blogg lite, allt...Och ändrat om i den också, eller???

Fin LO du fick ihop av inget (som du uttrycker det)....

Pyzzlan sa...

Kul att du blev inspirerad och dammat av scrapgrejerna efter sommarlovet :-) Det märks minsann inte på resultatet att du haft en paus. Drömmare LO'n har jag ju sett men det tål att upprepas att den är underbar. Du är väl med på träffen i oktober? Läs mer i bloggen.