28 sep. 2008

höstpapper

Jag har gjort en LO med papper ur ett kit från Stellas, tänkte först skicka in den till höstmix-tävlingen där men bestämde mig sen för att inte göra det. Alfabetet är det allra första alfabetet jag köpte för typ 2 år sedan, gillade det inte riktigt då och inte nu heller. Men, alla mina bokstäver är slut och min Gazelle som skulle komma i mitten av september har inte kommit ännu HELLER!! Så jag får hanka mig fram med de bokstäver jag har.

En morgonrufsig Noel kommer här! Jag har använt en av webmoster Helenes skisser (länk finns till höger)

7 kommentarer:

Anonym sa...

vilken mysig LO. Gillar även den ritad med Promarkers. Jättefin!

Bella sa...

Så söt LO, och fotot var verkligen supergulligt -)

Kram från Meli

Pyzzlan sa...

Färgerna passar jättebra till stämningen på LO'n - man får en känsla av morgongryning. Störtskön frilla :-)

Miss Goldie sa...

Jättefina färger, harmonisk LO. Och söt kille som vanligt :-)

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Fin LO,jättefina färger!

Ulla sa...

Jätte mysig LO, ett riktigt morgontroll.

Hanna sa...

WOW vilken harmoni i allt! Superfin. Den målad med promakers e oxå tjusig. Har själv suttit o ritat av den samma LO'n men hade fel sorters pennor så det blev inte så bra.Lycka till med övandet!