1 nov. 2008

gazellen har landat!

min gazelle är här! efter månader av väntan (följt av 2 kvällars installering, det var inte direkt lätt...) har jag äntligen fått börja prova den. Och oj, vad bra den är! Man kan göra så mycket! Ännu går allt jättelångsamt och ganska mycket pappersspill blir det också... Här är iallfall mitt första gazelle-alster, här har jag bara gjort "basic-saker", skurit ut de svarta bokstäverna i vanligt CS, stora rubriken i chipboard som jag sedan sprayade vit och sedan målade med promarkers. De flesta figurerna är utskurna också, med undantag av några stjärnor. LOn är gjord med material ur stellas jubileumspaket "pojke".

Titeln är en liten ordlek, Noel äter äpple på bilden, därav rubriken :-)




Och sen lägger jag in en äldre LO, den här gjorde jag till en utmaning på familjeliv för en tid sedan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

vilka härliga färger

Bella sa...

Jättesöta layouter,

Kram från Meli

Maja Stokk / eyovine sa...

Vilken härligt färgglad LO den första var å bra foto... den andra var fin den också =)

Anonym sa...

Jättesöta LO'n Gillar speciellt den m äpplet. Papprena och färgerna var så glada och busiga

Karina sa...

Härliga LO´s du gjort. Jag gillar den första, den har SÅ fina och starka färger. Din apparat tyx vara bra på måna olika saker. Ser fram emot att få se mera snart! =)

Anonym sa...

Jätte fina LO! Jag är också sugen på en gazelle. Blir det alltid mycket pappersspill?

Anonym sa...

Fina LO'n. Har du också en gazelle. Jag med! Visst är det kul. Ja du det där med att installera....en kapitel för sig, men när det väl är gjort är möjligheterna oändliga.