11 nov. 2008

Publicerad på swe

Min LO visas på swe idag! De hade en utmaning där man skulle använda sig av Promarkers. Jag lät Gazellen rita rubriken på den ljusblå cardstocken och sen fyllde jag i med ProMarkerspennorna. "Stillhet" är utskuret på vanligt sätt.

Pappret bakom fotot och fyren är tapetprover båda två, min mamma kom hem med 2 stora tapetböcker med massor av fint i! Jag har limmat ett foder av vanlig cs bakom fyren och bakom kortet så att allt som är i kontakt med fotografiet är syrafritt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt...du har verkligen lyckats få in lugnet i LOn

Ulla sa...

Helt underbar och vilket foto....

ZozzosLiv sa...

Jaa jag kan inget annat än hålla med. Helt underbar Lo du har verkligen fått in lugnet i den. Kram/sosso

Miss Goldie sa...

Helt underbar LO!

Maja Stokk / eyovine sa...

Den är så talande.. rubrik och foto oah allt går som hand i handske. Superfin!

Karina sa...

Håller med de övriga som skrivit; helt underbar LO.
Passar på att slänga in en fråga om ProMarker-pennor. Hur fungerar de och vad skiljer dem från vanliga pennor?
Ha det bra!

Anonym sa...

Helt underbar LO! Jag blir bara mer och mer sugen på en Gazelle :-)