3 jan. 2009

Scrapmaraton del 2

Om Noel fick bestämma skulle jag jämt ha samma kläder på mig- den rosa tröja som jag köpte på H&M för ett år sedan. Han tycker verkligen att den är jättefin och kan komma mitt i leken och föreslå att jag ska gå och ta den på mig. Sedan en tid tillbaka är den så urtvättad att jag bara kan ha den hemma, men i somras kunde jag ännu ha den bland folk och jag bara måste ju scrappa ett foto där den är med :-)





När jag gjorde nästa LO fick jag lust att doodla- och det blev så mycket att några andra dekorationer nästan inte fick plats! Fjärilen til vänster och swirlsen nere i högra hörnet är stämplade direkt på pappret, blomman och den söta stämpeln från Sarah Key är stämplade på vit cs, målade med ProMarkers och fastsatta med 3d-kuddar. Sen är det lite bling i form av glittrande blommor och små fjärlilar. Bilden är från i somras då Noel allt som oftast klippte gräset ute på gården.



3 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Vad gulligt med favorittröjan :-)

Doodling-LO:n är jättefin också! Du är så modig som vågar rita så där rakt på pappret. Sött med dem lilla tjejen i hörnet som står och spanar på Noel :-)

Pyzzlan sa...

Fina Lo'n igen! Roligt att du dokumenterat detdär med tröjan. Gräsklippnings LO'n är sådär typiskt kreativ som du är. Härlig rubrik också :-)

Karina sa...

Jätte fina LO´s. Du har alltid så härliga rubriker på dina LO´s.