4 jan. 2009

Scrapmaraton del 3- tema många bilder

Att göra LOs med många bilder är svårt! Därför har jag haft en hög med foton liggande hur länge som helst, men nu under jullovet läste jag en engelsk scraptidning och hittade två bra lösningar som jag liftade direkt! Första LOn handlar om en dag på ett nöjesfält här i närheten av Vasa- mitt ute i ingenstans dyker det upp en stor park med jättebra attraktioner, vi var där i augusti tillsammans med våra vänner och timmarna gick fort!





Andra LOn handlar om en inte alls lika rolig händelse- sjukdom! I maj fick Noel en riktigt besvärlig virusinfektion som gjorde att han fick mycket tungt att andas. Inte orkade han äta och dricka heller och det hela slutade med en 4 dagars sjukhusvistelse med dropp och inhalationer. Det var nervösa dagar och jag sov inte många minuter på de där dygnen. Men när han blev bättre åkte kameran fram för att dokumentera såklart... Journalingen här är egentligen skriven för hand men på fotot syntes det inte alls vad det stod så jag la på texten digitalt på fotot i efterhand.







3 kommentarer:

Ulla sa...

Jättefina, jag älskar LO:er med många foton. Tycker att det säger så mycket mer. Försöker alltid att få in så många som möjligt. LO:en PÅ SJUKHUSET gillade jag kanon mycket. Hamnar i min favvomapp.

Pyzzlan sa...

Ojvaddu har lyckats bra med så många foton på en och samma sida. Fler foton ger ju en djupare insikt i olika händelser. Sjukhus LO'ns gula färg ger den ett positivt intryck tycker jag.

Anonym sa...

Jättefina LO'n. Gillar den som heter PÅ sjukhuset mycket. Bra upplägg på fotona.