28 jan. 2009

skissutmaning till swe

swe hade en jättefin skiss som veckoutmaning förra veckan, jag gillade den så mycket att jag följde den till nästan 100%. Och idag såg jag att min LO blev publicerad på hemsidan, tjoho! :-)





Det fanns en sol med på skissen och jag ville ha den med. Och då behöver man ju en lysande (bokstavligt talat :-) ) LO! Något sådant material hade jag inte så jag skar ut bokstäver i chipboard och klädde in dem i aluminiumfolie! Sen kantade jag solen också med en aluminiumrand. Ugglan är väl inte ett typiskt soldjur men jag tyckte den var så busig att den passade in med Noels finurliga min.

6 kommentarer:

Ulla sa...

Så snyggt det blev med folie. Är allt ett litet charmtroll du har.

Alex sa...

en LO man blir glad av! snyggt! o visst är det underbart när man får improvisera lite med det man har hemma. blev riktigt bra med folie! så passande! o juste... grattis till publiceringen!

Maja Stokk / eyovine sa...

Den är underbar.. såg den på SWE... fastnade för den direkt =)

Miss Goldie sa...

Du har alltid så finurliga idéer. Grattis till publiceringen!

Anonym sa...

Kul att ha hittat hit! vad fin din LO är! Man blir glad av att titta på den :-) Grattis till publiceringen!

www.mariante.se sa...

Å va snyggt det här var!
Passar på att kika runt lite när jag ändå är här på visit!
Ha en bra vecka!